Blog sklepu AktywnySmyk.pl

Przyczepka rowerowa Croozer Kid for 2 – komentarz godny cytatu ;-)

Na stronach AktywnegoSmyka wypatrzyliśmy, przy przyczepce rowerowej Croozer Kid for 2 , ciekawy i  godny zacytowania komentarz pana Romualda!

Przyczepka rowerowa Croozer

Przyczepka rowerowa Croozer Kid for 2

…co też niniejszym czynimy:

Zostałem dziadkiem :-). To nowe wyzwania i … nowe możliwości. Zobaczyłem u znajomych przyczepkę Croozer, pooglądałem ją uważnie, pomacałem i wiedziałem czego mi potrzeba. Kupiliśmy Croozer Kid for 2 i pojechaliśmy na wakacje z rowerami. Lasy, łąki, plaża, stały się łatwo dostępne pomimo, że wnuczek ma 1,5 roku. Od początku bardzo mu się podobało w przyczepce. Przypominało mu to samochód (także wskutek wyposażenia w pasy bezpieczeństwa, fotelik prawie kubełkowy, podgłówek), co manifestował emitując odpowiednie dźwięki. U celu podróży, czy podczas postojów wcale nie chciał z niego wychodzić. Jadł w nim, pił, bawił się … Dopiero duże atrakcje wywabiały go ze środka.
Zrezygnowaliśmy z pakowania plecaków, czy czegokolwiek na bagażnikach rowerów, bo w Crozzerze mieściło się wszystko: torby z “wyposażeniem” dziecka, gadżety plażowe lub wycieczkowe, jedzenie, namiocik, … To naprawdę niesamowite jak wiele się w niej mieści. Nie ma to prawie żadnego wpływu na poruszanie się “zestawem”, duże pompowane koła, ułatwiają poruszanie się nawet w piachu, na twardszym podłożu prawie nie odczuwa się tego, że coś jest do roweru przyczepione. Przyczepka jest zbudowana BARDZO solidnie. Elementy montowane są zabezpieczone zatyczkami ze sprężynowymi, aby ich nie zgubić – przyczepiono je taśmą. … itd. Naprawdę przemyślana konstrukcja. Dzieci siedzą nie na wspólnej ławeczce, ale mają osobne kubełkowe siedzenia zaopatrzone w 5-cio punktowe pasy bezpieczeństwa, które je trzymają bezpiecznie na miejscu nawet na bardzo dużych nierównościach. Warto zainwestować w dodatkowy daszek przeciwsłoneczny. Trochę drogi, ale bardzo wygodny. Alternatywą jest przyczepianie jakiegoś materiału, ale przy pierwszym podmuchu (albo na kolejnym wyboju) taka konstrukcja spada. Moskitiera bardzo przydatna i dobrze się zapina, podobnie jak foliowe zamknięcie przyczepki. Nawet w trakcie dużego deszczu dziecko było suche i zadowolone (my przemokliśmy na wylot). Po złożeniu daje się łatwo zapakować na bagażnik dachowy dowolnego (nawet małego) samochodu. Po zmianie przepisów ruchu drogowego nie ma też problemu formalnego z jazdą rowerem z przyczepką po publicznych drogach.
Podsumowując – jeżeli lubicie ruch i świeże powietrze, lubicie wycieczki rowerowe i zastanawialiście się jak połączyć to z przebywaniem razem z Waszym potomstwem – jest świetne rozwiązanie. Sprawdziłem – POLECAM

Źródło: AktywnySmyk.pl – Przyczepka rowerowa Croozer Kid for 2

ps. O zmianach w przepisach pisaliśmy w uaktualnionym wpisie “Przewóz dzieci w przyczepkach rowerowych już (prawie) legalny

AktywnySmyk napisał dnia 15 września 2011 w kategorii: Klienci AktywnegoSmyka, Przyczepki Croozer, Sklep AktywnySmyk